Hoe om gewicht te verliezen en het af te houden?

Hoe om gewicht te verliezen en het af te houden?

Yoga, Oefening, Fitness, Vrouw

Volg dan de cursus Gezonde Sporen van Hans. Het biedt je een veel voedzamer en uitgebalanceerder maaltijdplan dat je echt gemakkelijk kunt verteren. Het bevat enorm veel meer voedingsstoffen en veel minder vet en calorieën dan je typische fastfoodburger- en frietmaaltijd.

Hans legt uit dat je een professional moet raadplegen voor voedingsadvies voordat je met een supplementenprogramma begint. Hoe gemotiveerd je ook bent, je moet niet proberen om in je eentje een zelfdisciplineregime te volgen. 'Waar we het hier over hebben is een agressieve voedingsbenadering die is ontworpen om de kernproblemen van je lichaam aan te pakken', zegt Hans. 'De fout die veel, meestal inactieve, mensen maken, is om te proberen zich strikt aan een bepaald programma te houden, dat wil zeggen: minimaal 20 minuten cardiovasculair doen, slechts tien keer gewichten en niet strekken. Dit werkt gewoon niet en kan zelfs ernstige gezondheidsrisico's met zich meebrengen.'

Overwerk en ondervoeding

De waarheid is dat alleen proberen om gewicht te verliezen uw problemen niet zal oplossen. Andere problemen kunnen ervoor zorgen dat u zwaarder wordt: stress, angst, misschien bent u aan het overtrainen. Hans wijst erop dat als je overtraind bent of last hebt van 'hypomobiliteit' je het risico loopt de kritische elektrolyten en mineralen te verliezen die je nodig hebt om echt goed te kunnen functioneren. Hans zegt dat de meesten van ons onvoldoende reserves in ons bloed hebben en dat we niet zo goed kunnen functioneren zonder een goede voedingskern.

Hij raadt aan om een ​​dieet te zoeken dat voor ongeveer 80% uit koolhydraten, 20% eiwit en een redelijke hoeveelheid vet bestaat. 'Schrap niet alles uit, maar concentreer je op twee elementen: koolhydraten en eiwitten', zegt Hans. 'Je presteert beter met een dieet met 50-70% koolhydraten, 20% eiwit en 20% vet.'

Neem de leiding, Hans. Je staat op het punt je slangen weg te geven.

Slecht diëten niet meer

Als je wilt dat deze cursus werkt, raadt Hans aan om niet minder dan twee uur per dag te eten, plus deel te nemen aan groepsdiscussies en discussies met andere lijners. Hans maakt heel duidelijk dat slecht diëten geen manier is om gezond te blijven of af te vallen. 'Driege calorieën verminderen zonder een dieet te volgen' is niet alleen gevaarlijk, maar kan zelfs schadelijk zijn voor uw gezondheid. 'Als je niet op dieet bent, verlies je ook niet', zegt Hans.

U kunt deze acht richtlijnen volgen naar een gezond niveau van leven:

1. Eet een uitgebalanceerd dieet

2. Train regelmatig

3. Zorg voor voldoende slaap

4. Vind tijd om te ontspannen

5. Bepaal zelf wanneer het tijd is om te stoppen

6. Houd slechte gewoonten alleen als laatste redmiddel

7. Werk in overeenstemming met je spirituele overtuigingen

8. Gebruik positieve afleidingstechnieken om te voorkomen dat je te veel eet

Take Away: slecht diëten kan je dik en ongezond maken

Waar het op neerkomt: door deze acht richtlijnen te volgen, kunt u afvallen en op gewicht blijven. Houd jezelf uit verleidingen. Doe wat voor jou werkt. Niets is permanent. Als je het sporten beu bent, zeg dan tegen jezelf dat je maar één dag hoeft te sporten, anders zit je maag morgen de hele dag vol met junkfood.

Als je serieus wilt afvallen, zoek dan een gezond dieet voor gewichtsverlies dat je je hele leven vol kunt houden.

Volg dan de cursus Gezonde Sporen van Hans. Het biedt je een veel voedzamer en uitgebalanceerder maaltijdplan dat je echt gemakkelijk kunt verteren. Het bevat enorm veel meer voedingsstoffen en veel minder vet en calorieën dan je typische fastfoodburger- en frietmaaltijd. Hans legt uit dat je een professional moet raadplegen voor voedingsadvies voordat je met…

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.